House near the tracks
Persoonlijk vond ik dat er in house near the tracks nog te weinig verval was. Daarnaast niet de meubelen en decay, waar ik echt van hou. Echter wel al lang verlaten.
Slaapkamer van een huis wat al 17 jaar verlaten is.
Maar ik vond het wel een beetje een saai verlaten huis.
Tsja, als je bordjes ophangt dat je het huis in de gaten houdt, moet je er niet de datum op zetten! Toen ik even beter keek, zag ik dat er 2008 op stond!
17 jaar verlaten, en dan toch relatief niet erg getrashed.
The house near the Tracks. Een verlaten huis nabij een spoorlijn.
Het kan dus nog, zo lang verlaten en amper getrashed.
Spinnenwebben en wat verval, maar toch niet echt mijn smaak.
Op het veld ernaast liepen allemaal schapen nieuwsgierig heen en weer.
In ieder geval geen totaal platgelopen urbexlocatie, dat is tegenwoordig ook al heel wat waard.
Jammer dat men geen pakkende naam verzonnen heeft, en ik er zelf 1 moet verzinnen.
Op het huis hingen briefjes dat het met camera`s in de gaten gehouden werd, van 17 jaar oud..
Wel wat rommelig ,maar verder was the house near the tracks nog in orde.
Recente Blogs
Nieuwste Pagina`s
Algemeen
Copyright
Op al het beeldmateriaal berust copyright! Niets hiervan mag worden verveelvoudigd en / of openbaar gemaakt! All rights reserved. @ Rayms Fotosite. Pictures guarded by Pixsy.com.